سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پا برهنه تا ماه
پنج شنبه 90 اسفند 11 :: 11:49 صبح ::  نویسنده : مهرداد       

عکس های عاشقانه جدید بدون آرم

حکم دل
بار آخر ، من ورق را با دلم بُر میزنم !
بار دیگر حکم کن ، اما نه بی دل !
با دلت ، دل حکم کن !
حکمِ دل :
هر که دل دارد بیندازد وسط ، تا ما دلهایمان را رو کنیم ...
... ... دل که رویِ دل بیفتد ، عشق حاکم میشود ... پس به حکمِ عشق ، بازی میکنیم .
این دلِ من !
رو بکن حالا دلت را !
دل نداری ؟!
بُر بزن اندیشه ات را ...
حکم لازم ، دل سپردن ، دل گرفتن ، هر دو لازم

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

نیا باران

نیا باران
زمین جای قشنگی نیست
من از جنس زمینم  خوب می دانم
که گل در عقد زنبور است
اما یک طرف سودای بلبل، یک طرف بال و پر پروانه را هم دوست می دارد
نیا باران پشیمان می شوی از آمدن
زمین جای قشنگی نیست
در ناودان ها گیر خواهی کرد
من از جنس زمینم خوب می دانم
که اینجا جمعه بازار است
و مردم عشق را در بسته های زرد کوچک نسیه می دادند
در اینجا قدر مردم را به جو اندازه می گیرند
در این جا شعر حافظ را به فال کولیان در به در اندازه می گیرند
نیا باران زمین جای قشنگی نیست
نیا باران
نیا بارن
تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

آن مرد کلنگ میزند

آن مرد کلنگ میزند
آن مرد کلنگ میزند و می گوید :
روزی می آید که زنان در هیبت مردان
و مردان در هیبت زنان ظاهر میگردند
مید انم شاید با نیشخند این را روزگاری درکوچه ها زمزمه میکردند
و نیزمیدانم شاید
این شعر مثال آن نفس عمیقی است
که در زیر آب کشند که من این نفس را کشیدم
تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net
از من آزرده مشو

از من آزرده مشو
میروم از خانه ی تو
قبل رفتن تو بدان عاشق و بی تقصیرم
 تو اگر خسته ای از دست دلم حرفی نیست
امر کن تا که بمیرم، به خدا می میرم...
تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net
آغاز رهایی

بر سنگ مزارم بنویسید:
در زندگی بارها بالهایم را گشودم تا همچون پرنده ای سبک بال به پرواز در آیم اما...
 هر بار شکارچی حقیری قلبم را نشانه گرفت و بر زمینم کوفت
 شاید مرگ پایانی بر این پرواز شکست گونه باشد و...
 آغاز رهایی...!
تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net
اگر میدانستی چقدر دوستت دارم


اگر میدانستی که چقدر دوستت دارم
سکوت را فراموش میکردی
تمامی ذرات وجودت عشق را فریاد میکرد
اگر میدانستی که چقدر دوستت دارم
چشمهایم را میشستی
واشکهایم را با دستانت به باد میدادی
اگر میدانستی که چقدر دوستت دارم
نگاهت را تا به ابد بر من میدوختی
تا من بر سکوت نگاه تو
رازهای یک عشق زمینی را با خود به عرش خداوند ببرم
ای کاش میدانستی
اگر میدانستی که چقدر دوستت دارم
هرگز قلبم را نمیشکستی
گرچه خانه شیطان شایسته ویرانی است
اگر میدانستی که چقدر دوستت دارم
لحظه ای مرا نمی آزردی
که این غریبه تنها جز نگاه معصومت پنجره ای
وجز عشقت بهانه ای برای زیستن ندارد
ای کاش میدانستی
اگر میدانستی که چقدر دوستت دارم
همه چیز را فدایم میکردی
همه آن چیزی که یک عمر به خاطرش رنج کشیده ای
و سالها برایش گریسته ای
اگر میدانستی که چقدر دوستت دارم
همه آن چیزها که در بندت کشیده رها میکردی
غرورت را قلبت را حرفت را
اگر میدانستی که چقدر دوستت دارم
دوستم میداشتی همچون عشق که عاشقانش را دوست میدارد
کاش میدانستی که چقدر دوستت دارم
و مرا از این عذاب رها میکردی
ای کاش تمام اینها را میدانستی
تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net
اینجا گاهی به یاد تو می افتم ...

اینجا گاهی به یاد تو می افتم ...
چشمانم رود رود طغیان می کند و اتاقم را
خیس عطر حضور تو می سازد
شب ها
خواب گنجشک های بالای کوه را می بینم
سینه سرخ ها
زلالی چشمه ها
که سنگ صداقتشان از عمق خوابشان پیدا بود
اینجا کسی حضور تو را حس نمی کند
نفس ها
از هجوم درد و تردید گرفته است
و تنها ((تو که دروغ نمی گویی ))
از عشق های ساده ای بگو
که با گره زدن دستمالی هرگز گسسته نمی شوند
و دخترانی
که لبخند را به هر کسی
تعارف نمی کنند
و
عاشق می شوند
دیگر اینجا تاب ماندنم نیست
تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net
به تو محدودم

هرچه بیشتر می گریزم
به تو نزدیکتر می شوم
هر چه رو برمی گردانم
تو را بیشتر می بینم
جزیره ای هستم
در آب های شیدایی
از همه سو
به تو محدودم.
هزار و یک آینه
تصویرت را می چرخانند
از تو آغاز می شوم
در تو پایان می گیرم
تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net
تنهایی

یکی از خدا پرسید چرا اون بالا تنهایی؟
خدا در جوابش گفت:
از وقتی شماهارو آفریدم به خاطر حل گرفتاری های شما هنوز نتونستم به خودم فکر کنم...!
تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net
تو را دوست ندارم اما...

تو را دوست ندارم نه دوستت ندارم
اما هنگامی که نیستی ،غمگینم
و به آسمان آبی بالای سرت
و اخترانی که تو را میبینند
رشک می برم
تو را دوست ندارم
اما نمیدانم چرا
آنچه می کنی در نظرم بی همتا جلوه می کند
وبارها در تنهایی از خود پرسیده ام
چرا آنهایی که دوستشان دارم
بیشتر شبیه تو نیستند
تو را دوست ندارم
اما هنگامی که نیستی
از هر صدایی بیزارم
حتی اگر صدای آنانی باشد که دوستشان دارم
زیرا صدای آنها
طنین آهنگین صدایت را در گوشم می شکنند
تو را دوست ندارم
اما چشمان گویایت
با آن آبی عمیق و درخشان
بیش از هر چشم دیگری بین من و آسمان آبی قرار میگیرد
آه میدانم که دوستت ندارم
اما افسوس دیگران دل ساده ام را
کمتر باور دارند
و چه بسا به هنگام گذر
می بینم که بر من می خندند
زیرا آشکارا می نگرند
نگاهم به دنبال توست!
تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net
تو نیستی که ببینی

تو نیستی که ببینی
چگونه عطر تو در عمق لحظه‌ها جاری است
چگونه عکس تو در برق شیشه‌ها پیداست
چگونه جای تو در جان زندگی سبز است
هنوز پنجره باز است
تو از بلندی ایوان به باغ می‌نگری
درخت‌ها و چمن‌ها و شمعدانی‌ها
به آن ترنم شیرین به آن تبسم مهر
به آن نگاه پر از آفتاب می‌نگرند
تمام گنجشکان
که درنبودن تو
مرا به باد ملامت گرفته‌اند
ترا به نام صدا می‌کنند
هنوز نقش ترا از فراز گنبد کاج
کنار باغچه
زیر درخت‌ها لب حوض
درون آینه‌ی پاک آب می‌نگرند
تو نیستی که ببینی چگونه پیچیده است
طنین شعر تو نگاه تو در ترانه‌ی من
تو نیستی که ببینی چگونه می‌گردد
نسیم روح تو در باغ بی‌جوانه‌ی من
چه نیمه شب‌ها کز پاره‌های ابر سپید
به روی لوح سپهر
ترا چنان‌که دلم خواسته است ساخته‌ام
چه نیمه شب‌ها وقتی که ابر بازیگر
هزار چهره به هر لحظه می‌کند تصویر
به چشم هم‌زدنی
میان آن همه صورت ترا شناخته‌ام
به خواب می‌ماند
تنها به خواب می‌ماند
چراغ، آینه، دیوار بی تو غمگینند
تو نیستی که ببینی
چگونه با دیوار
به مهربانی یک دوست از تو می‌گویم
تو نیستی که ببینی چگونه از دیوار
جواب می‌شنوم
تو نیستی که ببینی چگونه دور از تو
به روی هرچه دراین خانه ست
غبار سربی اندوه، بال گسترده است
تو نیستی که ببینی دل رمیده‌ی من
به‌جز تو یاد همه چیز را رها کرده است
غروب‌های غریب
در این رواق نیاز
پرنده‌ی ساکت و غمگین
ستاره‌ی بیمار است
دو چشم خسته‌ی من
در این امید عبث
دو شمع سوخته جان همیشه بیدار است
تو نیستی که ببینی ...
تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net
تو نیستی

تونیستی
    که ببینی
              چگونه
                       عطر تو
                                   در عمق لحظه ها جاری است
            چگونه
                     عکس تو
                                 در برق شیشه ها پیداست
          چگونه
                    جای تو
                               در جان زندگی سبز است...
تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net
چرا

اون وقت که عاشق بودم گذشت...
 ولی هنوز در ذهنم این هست چرا اونی که عاشقش بودم با من اینجوری کرد؟
 اون که میگفت خیلی دوستت دارم...
 بعد چند وقت با خودم فکر کردم که همشون همین جوری فقط بلدن بگن دوست داریم
ولی در عمل هیچی
 چرا همیشه باید پسرها ضربه دیده ی عشق باشن چرا...........؟
تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net
خسته ام

خسته ام...
 خسته از نبودنت...
خسته از روزهایی که بی تو شب میشود ...
وشبهایی که باز هم بی تو میگذرد تا که طلوعی و غروبی دیگر بیایند و باز هم گذر زمانها که بی تو میگذرد...!
میگذرد...!
میگذرد و باز هم میگذرد...!
تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net
خم نشو

خم نشو
ایستاده بمیر
من به نظاره خواهم نشست
رقص پاهایت در باد
و نه مردنت را...
تو را تشویق خواهیم کرد
تا بهتر بمیری
اما تو
خم نشو
ایستاده بمیر
 تو را بلند فریاد خواهم کرد
تا بشنوند همه
صدای بزدل ها را
در خود خفه می‌کنیم
اعتراض به مردنت
اما تو
خم نشو
ایستاده بمیر...
تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net
دانه میدهم

دانه میدهم گنجشک های صبحگاهی را
پشت پنجره ام ،
از خرده شعرهایی که شب
از دست های تو
میریزد بر بی خوابی ها
و بالش لبریز از امیدم !
سهم من از تو
سهم ِ تـو از من
هرچه بود ؛
سـپـردی اش بـه بـاد !
سهم ِ من از تــو
هر چـه بـود ؛
هـســت ؛
به همان طراوت و گرمای ِ آغازین !
عـزیـز می دارمـش
تا آخرین نـبـض ِ بـودن
تا لحـظـه ی سـپــردن بـه خــاک ... !





موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

فریادها مرده اند ،سکوت جاریست ، تنهایی حاکم سرزمین بی کسی است ، میگویند خدا تنهاست ، ما که خدا نیستیم پس چرا از همه تنهاتریم....
آرشیو وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 5217
 
 

parsskin go Up