سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پا برهنه تا ماه
جمعه 90 اسفند 12 :: 3:8 عصر ::  نویسنده : مهرداد       

http://www.up.mihancamp.com/images/dded4894qhq1fuf5np0.jpg

دوباره سیب بچین حوا....

من "خسته ام "

بگذار از اینجا هم بیرونمان کنند ...
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

به تو سوگند !

 به راز گل سرخ و به پروانه

 که در عشق فنا می گردد زندگی زیبا نیست

 آنچه زیباست تویی...

 تو که آغاز منو لحظه ی پایان منی

واژه ی دوستت دارم برای عظمت و شکوه قلب مهربانت

چقدر بی رنگ است وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی ها هستی  . . .

برای دیدن بقیه ی جملات به ادامه ی مطلب بروید

به چشمانت بیاموز که بی رحمانه به هیچ نگاهی چنگ نزند،

همین دل من کافیست برای قربانی چشمانت

ثانیه ها ،

 روزها ،

 ماهها ،

 حقیرتر از آنند که بهانه ای برای از یاد بردنت باشند . . .


آسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط واسه شستن غمهای تو بباره


توی زندگی بعضی چیز ها بزرگ ، بعضی چیز ها کوچک ، بعضی چیز ها ساده و بعضی چیز ها مهم هستند:

بزرگ مثل عشق

کوچک مثل غم

ساده مثل من

مهم مثل تو ...


امیدواری در چشمانت می درخشد و مهربانی در قلبت موج میزند

ای نگاهت آفتاب ،

 دلت دریا ،

 وجودت می ارزد به کل دنیا


وقتی که بارون میاد هر چند تا قطره که تونستی بگیری منو دوست داری و هر چند تا که نتونستی بگیری من تو رو
 
دوست دارم


شبت پراز‎ ‎ستاره هایی باشه که هر‎ ‎شب سفارشتو‎ ‎بخدا‎ ‎میکنن تا...

‎ ‎همیشه ماه بمونی


آرزویم برایت این است :

در میان مردمی که می دوند برای زنده بودن ، آرام قدم برداری برای زندگی کردن .


خدایم را دوست دارم

 چون وفادارترین است

و شاید به رسم همین وفاداریست که تو را به او میسپارم . . .


واژه ی دوستت دارم برای عظمت و شکوه قلب مهربانت

چقدر بی رنگ است وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی ها هستی  . . .


آرزویت را برآورد میکند ، آن خدایی که آسمان را برای خنداندن گلی میگریاند . . .


تمام خنده هایم را نذر کرده ام تا تو همان باشی که صبح یکی از روزهای خدا،

 عطر دستهایت،

 دلتنگی ام را به یاد میسپارد


به ستاره ها خواهم گفت

 تا آن زمان که سحر میدمد

 بر جاده های شبت بتابد

 تا مسیر آرزوهایت بی نور نماند


آرزوی قشنگی ست ،

 داشتن ردپای تو کنار ردپای من

بر دشت سپید پوشیده شده از برف

هنوز اما...

 نه برف آمده

 و نه تو


خوشبختی یعنی اینکه خداوند آنقدر عزیزیت کند تا وجودت آرام بخش دیگران باشد

 و تو خوشبخت ترین هستی


حرفهایم را تعبیر میکنی

 سکوتم را تفسیر

 دیروزم را فراموش

 فردایم را پیشگویی

 به نبودنم مشکوکی

 در بودنم مردد

 از هیچ گلایه میسازی

 از همه چیز بهانه

من کجای این نمایشم ؟


روی آن شیشه ی تب دار تو را ها کردم

 اسم زیبای تو را با نفسم جا کردم

 شیشه بدجور دلش ابری و بارانی شد

 شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم

 با سر انگشت کشیدم به دلش عکس زیبای تو را

 عکس زیبای تو را سیر تماشا کردم


سکوت را می پذیرم

 اگر بدانم روزی با تو سخن خواهم گفت

غم را می پذیرم

 اگر بدانم روزی در کنار تو شادی را احساس خواهم کرد

مرگ را می پذیرم

 اگر بدانم روزی خواهی فهمید که دوستت دارم....


فرقی نمیکند بگویم و بدانی...

یانگویم وبدانی...

فاصله دورت نمیکند...

درخوبترین جای جهان جا داری...

جایی که دست هیچ کسی به تونمیرسد:

دلم


نداشتن تو...

 یعنی اینکه دیگری تو را دارد

نمیدانم

 نداشتنت سخت تر است

 یا تحمل اینکه دیگری تو را دارد


نگاهت رنج عظیمی است

 وقتی بیادم می‌آورد که چه چیزهای فراوانی را هنوز به تو نگفته‌ام


یه زندگی خوب

 یه آمین از ته قلب واسه آرزوهای قشنگت

 یه بغل سلامتی

 یه آسمون خوشبختی

 دعای من واسه تو


آرزو دارم

 وقتی لبخند دنبال جایی برای نشستن می گردد

تو در آن نزدیکی باشی . . .


چشمان تو حروف را بی استفاده میکنند

کافی است نگاه کنی....

اشکهایم که سرازیر‎ ‎می‎ ‎شوند...

دیری نمی پاید‎ ‎که قندیل می بندد...

عجیب سرد‎ ‎است هوای نبودنت..


بـه فکر نــوازش دست های منی!

بی آنکــه بدانی ؛

دلـــم است کــه تنهــا مانــده ...

دست هایــم ، دو تاینــد


از روزی که نامت ملکه ی ذهنم شد

 احساس می کنم جمجمه ام با شکوه ترین امپراتوری دنیاست...


مثل کشیدن کبریت در باد دیدنت دشوار است!

 من که به معجزه ی عشق ایمان دارم؛

 می کشم آخرین دانه ی کبریتم را در باد

 هر چه بــــــاد آ بــــــــــاد!


اگه آفتاب میسوزونه بی خیال

 آخه تو سایه بونی

اگه آدم ها وفا ندارند بی خیال

 آخه تو مهربونی

اگه من واست میمیرم بی خیال

 آخه تو لایق تر از اونی که میدونی


سرم را روی شانه ات بگذار

تا همه بدانند

” همه چیز ”

زیر سر من است


یه نصیحت: مواظب خودت باش

یه خواهش:هیچ وقت عوض نشو

یه آرزو: فراموشم نکن

یه دروغ: دیگه دوستت ندارم

یه حقیقت: دلم برات تنگ شد


قشنگترین حس وقتیه که بدونی هرگز فراموش نمیشی ،

 این حس تقدیم تو باد


کوتاهترین فاصله برای گفتن دوستت دارم یک لبخنداست ،

 میخندی یا بخندم ؟


سه چیزکه آدم هیچ وقت ازدیدنش سیر نمىشه:

 جاده ،

 دریا ,

 آسمان

الهى آسمان چشمات صاف ,

 جاده زندگى ات هموار ,

 دریاى دلت همیشه آروم و زلال باشه تا...

 هیچ وقت از دنیا سیر نشى


بی هیچ دلیلی به یادت هستم تا نقض کند قانونی را که هنوز علت می طلبد!


دریا هرچه دور شود

 ساحل باز هم کنار دریا می ماند

 ساحلتم دریای من


در خلوت تنهایی ام ،

 حضور مبهمت و تصویر گنگ نگاهت مرهمی است بر دردهای کهنه دلم ،

 بی تو ،

 شبهایم ،

 بدون شبگرد عشق ،

 مرگ بارترین شبهاست


تمام امید آسیابان به وزش باده تا آسیابش از کار نیفته...
قلبم آسیاب
خودم آسیابان
و نفسهایت باد




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

فریادها مرده اند ،سکوت جاریست ، تنهایی حاکم سرزمین بی کسی است ، میگویند خدا تنهاست ، ما که خدا نیستیم پس چرا از همه تنهاتریم....
آرشیو وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 5204
 
 

parsskin go Up